Shop Mobile More Submit  Join Login
Space Pirates by j3concepts Space Pirates by j3concepts
Some sort of Space Pirates in Mech Suits of some sorts.
Might throw them on a tee or 2.
Add a Comment:
 
:iconfirewhisky-black:
Firewhisky-Black Featured By Owner Nov 2, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
They look like Tomogatchi!
Reply
:iconralphniese:
RalphNiese Featured By Owner Oct 3, 2008  Professional General Artist
mui beno! jared!!! these are fantastic!
Reply
:iconlacey32:
lacey32 Featured By Owner Jun 15, 2008
theres a tv show in England called space pirates!!! Although your lil dudes are alot more hardcore!
Reply
:icongonzitou:
gonzitou Featured By Owner Jun 3, 2008
freakin' awesome!!!
thanks for sharing your amazing work bro!
Reply
:iconarnette64:
arnette64 Featured By Owner Jun 2, 2008
with which program do you create all your work? cause it's really nice !
Reply
:iconvanguardspringroll:
vanguardspringroll Featured By Owner Jun 2, 2008
LOL, I agree with luckeyguy! This is hilariously awesome :P.
Reply
:iconskaffa:
skaffa Featured By Owner Jun 2, 2008  Professional Traditional Artist
:D
Reply
:iconbunji:
bunji Featured By Owner Jun 2, 2008  Professional Digital Artist
Groovay! So without any guns, they just beat the crap out of people with their bare hands? ...
Reply
:iconwormoart:
wormoart Featured By Owner Jun 1, 2008  Student Digital Artist
lol, sweetness
Reply
:icondaskull:
daskull Featured By Owner Jun 1, 2008
haha thats cool
Reply
:iconstremel:
stremel Featured By Owner Jun 1, 2008  Student Digital Artist
Very cool =)
Reply
:iconsonderzeichen:
sonderzeichen Featured By Owner Jun 1, 2008   Photographer
we want it on a TEE!
Reply
:iconjaxenl:
JaxeNL Featured By Owner Jun 1, 2008
haha amazing! love them :D
Reply
:iconquilha:
quilha Featured By Owner Jun 1, 2008
cuteness! what about vinyl toys of them?
Reply
:iconrichardw15:
richardw15 Featured By Owner Jun 1, 2008  Hobbyist Interface Designer
so cooooll!!
Reply
:iconw1k:
W1k Featured By Owner Jun 1, 2008  Hobbyist
Hey! really interesting style...but cool stuff! congrats! :worship:
Reply
:iconsuperfex:
SuperFex Featured By Owner Jun 1, 2008
these are cracking! :heart:
Reply
:iconxxxoinxxxx:
xxxOinXxxx Featured By Owner Jun 1, 2008
coooool!
but doesn't that kanji mean "penis"???
Reply
:iconsilvathelucker:
Silvathelucker Featured By Owner Jun 1, 2008
im the one in the middle :)

go space pirates! xD
Reply
:iconwurk:
Wurk Featured By Owner Jun 1, 2008
yeah !
Reply
:iconballermod:
ballermod Featured By Owner Jun 1, 2008
That's funny ;)
:+fav:
Reply
:iconpitters:
pitters Featured By Owner Jun 1, 2008   Interface Designer
wicked mate. left one is dope. nice 'toy' colouring
Reply
:iconctrlgs:
CTRLgs Featured By Owner May 31, 2008
Dude. BADASS. Love the details.
Reply
:iconcsjwcr:
csjwcr Featured By Owner May 31, 2008  Professional General Artist
hahaha this is awesome
Reply
:iconsys32r:
Sys32r Featured By Owner May 31, 2008
wonderful ;p
Reply
:iconzayler:
zayler Featured By Owner May 31, 2008  Professional Digital Artist
haha, love em' man.
Reply
:iconluckeyguy:
luckeyguy Featured By Owner May 31, 2008
i'm tellin ya dude, you need to make some icons with these :p
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 1650 × 525




Details

Submitted on
May 31, 2008
Image Size
347 KB
Resolution
1650×525
Thumb

Stats

Views
6,587
Favourites
112 (who?)
Comments
27
Downloads
292
×